Известие

Collapse
No announcement yet.

Какво да гледам при покупка на боксер

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Какво да гледам при покупка на боксер

    Досега съм карал само редоваци със задно...ако има нещо специфично,да кажете.

  • #2
    Прав картер, липса на цепнатини по роговете точно над полуоските, здраво челно стъкло ако е Спринт ( много много рядки), шенкели със здрави резби към амортисьора. Май това е най-скъпото и важно.
    145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

    www.ClassicCar-bg.com

    Comment


    • #3
      146-ца е,гледах я с газова,но като отворих капачката на маслото имаше много бял налеп-като маргарин.Иначе на щеката маслото беше чисто.Пуснах запитване и в този раздел,понеже вие сте по боксерите.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от ivopifeca Покажи съобщение
        146-ца е,гледах я с газова,но като отворих капачката на маслото имаше много бял налеп-като маргарин.Иначе на щеката маслото беше чисто.Пуснах запитване и в този раздел,понеже вие сте по боксерите.
        Налепа е от газовата, това да не те притеснява! Най-вероятно е обикновенна газова, а не инжекцион! Какъв мотор е по-точно колата?
        Alfa romeo 33 1.7 8V - the monument and Alfa Romeo 156 1.9JTD

        Comment


        • #5
          1.6,газов инжекцион

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от ivopifeca Покажи съобщение
            1.6,газов инжекцион
            Моето мнение е че е доста здрав мотор, за конете си и килограмите на колата върви добре, газова уредба му понася и няма проблеми с нея! Трябва хубаво масло да се сипва, да се внимава със скоростите как са преди покупката, за купето не мисля че ще имаш някакви проблеми!
            Alfa romeo 33 1.7 8V - the monument and Alfa Romeo 156 1.9JTD

            Comment


            • #7
              Белите налепи ме притесниха.

              Comment


              • #8
                Не са притеснителни ако всичко не е станало на боза.

                Просто капачката е много високо (гърловината е дълга) и температурата и е доста по-ниска от тази на мотора. На повечето мотори капачката е директно на капака на главата и не се охлажда както при боксера.

                Според мен затова се получава конденз.
                И при мен го е имало, без проблеми хиляди километри.
                145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                www.ClassicCar-bg.com

                Comment


                • #9
                  Белият налеп по капачката може и да е от охл.течност.Миналата година правих ремонт на мотора и вече този проблем го нямам....Не,че преди беше проблем щом маслото си стоеше бистро,но беше доста дразнещо....По-вероятно колегата Събев да е прав за конденза,но имай едно на ум.....

                  ---------- Post added at 20:28 ---------- Previous post was at 20:26 ----------

                  Имах предвид колегата Speeder

                  Comment

                  Working...
                  X